سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

اولین روز ماه رمضون

اول از همه ماه مبارک رمضان را به همه تبریک می گم و امیدوارم که همه نمازو روزه هاتون قبول درگاه حق قرار بگیره و البته امیدوارم که همتون نمازهاتونو بخونین و روزه هاتونم بگیرین . من خاطره ی اولین روزی که تو ماه رمضون امسال روزه گرفتمو نوشتم اگه خواستید بخونید .  

این خاطره ی اولین روز ماه رمضونه منه :

من دیشب طرفای ساعت 2:15 بود خوابیدم و صبح هم برای سحری ساعت 4:25 دقیقه بود بیدار شدم تا ساعت 4:47 دقیقه که اذان باشه غذا و آب خوردمو مسواک زدم که اذان هم همون موقع گفت و بعد از مسواک وضو گرفتم , نماز خوندم و طرفای ساعت 5:20 بود که خوابیدم و صبح هم ساعت 7:30 بیدار شدم که برم باشگاه تا ساعت 8:00 آماده شدم وبعد راه افتادم رفتم باشگاه راه باشگاه هم خیلی طولانیه تقریباً یه رب پیاده روی یه رب هم با ماشین که روی هم رفته من نیم ساعت تو راه بودم اونم با دهن روزه اونجا هم بخاطر تمرینات خیلی تشنم میشد اما نمی تونستم آب بخورم (خیلی سخته) بعد که باشگاه تموم شد با چند تا از بچه ها اون یه رب پیاده رویو تا چهار راه اومدیم برای ماشین سوار شدن که هر کدوممون یه طرف می رفتیم من یه مسیر بقیشون یه مسیر دیگه برای اونا ماشین گیر اومد رفتن ولی برای من گیر نمیومد از هر چندتا ماشین یکیشون به مسیر من می خورد (تازه شانس بیارم که اون ماشین پر نباشه) خلاصه خیلی دردناکه نمی دونید تو اون آفتاب سوزان منتظر ماشین موندن چقد بد و خسته کنندس خلاصه یه ماشین گیرم اومد تازه اونم چه ماشینی یه پیکان خیلی خراب و قدیمی که من با خودم فک می کردم که الآن اگه درشو ببندم ماشین خورد میشه اینقد که وارفته بود تو راه هم هی ریب می زد من که با خودم هی می گفتم که الآن این ماشینه همه ی قطعاتش از هم باز می شه دیگه خلاصه صحیح و سالم رسیدم خونه داشتم از خستگی و تشنگی میمردم که یکی دو ساعتی خوابیدم خستگیم بر طرف شد بعدشم که شروع کردم به نوشتن خاطره ی امروز که خیلی روزه بد و خسته کننده ای بود .


پاورقی 1:این بود خاطره ی امروز من که دیدم چون روز اول ماه رمضونه نوشتم .

پاورقی 2:شاید به نظر خیلیاتون بی مزه بیاد ولی به گفته ی بعضی از دوستان کپی پیست نکردم از خودم نوشتم .

پاورقی 3:نظر یادتون نره می خوام نظرتونو راجع به این روز بدونم .

نظرات 11 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 04:22 ب.ظ http://fire-fighter.blogsky.com

من امروز روزم...تا جایی که بتونم هم دوست دارم روزه هامو بگیرم ولی روزایی که باشگاه دارم واقعا نمیتونم چون مربیمون تمرین بدنسازی میده تو ماه رمضونو تمرینا رو هم میذاره ساعتای گرم...من فوتلا بازی میکنم واسه همین تمرینمون زیره آفتابه و خیلی سخت میشه روزه گرفتن...
پارسال یه بار روز تمرین روزه گرفتم وقتی رسیدم خونه همه چیزو سیاه میدیدم...مامانمو از صداش شناختم!!!

قبول باشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 04:23 ب.ظ

*فوتلا:فوتبال
اینم از اثرات گشنگی!!

امیرحسین پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 05:02 ب.ظ http://firetux.blogsky.com

من که امروز روزه نبودم...ولی احتمالا بقیه رو بگیرم...

خداکنه شیطون گولت نزنه

SNIPeR پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 05:49 ب.ظ http://firetux.blogsky.com/

من که امروز روزه نبودم ! ولی بقیه رو هم عمرا بگیرم !

آفرین ، خیلی خوبه که خودت نوشتی ، خیلی هم خوب تره که روزه میگیری ، اشکال نداره ، سخته ! ولی ممکنه ! تازه هرچی بیشتر سختی بکشی بیشتر ثواب داره !!!

اگه تو هم بگیری خوبه ها به قول خودت ثواب داره

SNIPeR پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 05:56 ب.ظ

راستی آپم ...

immortal پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 06:37 ب.ظ http://jangavaran.blogsky.com

منم امروز روزه بودم و خیلی هم سخت نبوده روز اول!!!

قبول باشه
من به خاطره باشگاه و اینکه ماشین گیرم نمیومد خیلی بد و سخت بود روزای عادی که من اصن احساس نمی کنم روزه ام

Red beetlE پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 06:55 ب.ظ http://jangavaran.blogsky.com

اتفاقا من هم روزه گرفتم خیلی هم خوب داره پیش میره... الآن لبریزم از لذایذ معنوی!

قبول باشه
نا امیدت نمیکنم ولی اگه تا آخرش همین جوری که میگی پیش بره خیلی خوبه

بهاره پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.pashe-koori.blogsky.com

دیشب به طرز فجیع داشتم ماه رمضون را مسخره میکردم.نمیدونم چرا...

یکم فک کن شاید فهمیدی

FAVIRUS GROUP جمعه 22 مرداد 1389 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.favirus.blogsky.com

THIS IS AN ANOUNCE FROM A SWEET VIRUS
" HI WANA PLAY TOGHETHER
ENTER MY WORLD
WORLD OF VIRUSES AND PROTECTORS
WE KNOW EACH OTHER
LETS PLAY WITH A VIRUS

اخی الهی بمیرم
دلم سوخت.گناه داری

خدا نکنه

Red beetlE جمعه 22 مرداد 1389 ساعت 07:18 ب.ظ http://jangavaran.blogsky.com

آپممم...
دومین روز رو هم گرفتم... اصلا من زورو ام...!

آفرین بهت تبریک میگم
منم گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد