سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

سال 90 ...

سلام بروبچ

خوبین ؟ ... ؟ ...


ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل بر افروزی .

                                                                              

                                                                                    * پیشاپیش نوروز 90 مبارک *








مگه حتما باید عنوان داشته باشه ؟؟؟!!!

سلام

خوبین ؟ خوش میگذره ؟ چه خبرا ؟

خب دیگه نزدیکه عیده همه جا دارن خونه تکونی میکنن منم گفتم یه تکونی به اینجا بدم آخه هنوز یه قالبه قشنگ پیدا نکردم که مربوط به وبم باشه هرچی میگردم نیست اگه شما جایی دیدین بهم بگین ممنون میشم .

 

حالا اینو گذاشتم که سال جدید میاد با یه رنگو رویه دیگه سال جدیدو آغاز کنم

 

 

پاورقیجات :

 

۱ ) ببخشید پاورقیم نمیاد !!!

 

ســــــــــــــــــــــلام

ســــــــــــــــــــــلام بچه ها

خوبین ، خوشین ، خوش میگذره ؟؟؟

 

 

اول از همه باید معذرت خواهی کنم به خاطر اینکه به ندرت میتونم بهتون سر بزنم لطفا گلگی ازم نداشته باشین . ( دیگه خودتون میدونید دلیلش چیه الآنم این پستو تو کافی نت دارم میذارم )

 

دوم از همه جمعه ساعت 11:30 رسیدم جاتون خالی خیلی خوش گذشت ( البته خیلیاتون رفتین میدونید چقدر خوش میگذره )

 

سوم اینکه سلامتی دیگه خبر خاصی ندارم

 

چهارم اینکه ببخشید اینقد مسخره آپ میکنم این پستو گذاشتم فقط محض اینکه اعلام وجود کنم

 

 

 

پاورقیجات :

 

۱ ) به بچه های شهید سلطانی یه خسته نباشید میگم ، من اومدم نمایشگاهتون ولی متأسفانه چون دیر اومدم فقط تونستم از غرفه ی تاریخ تمدن بازدید کنم که تقریبا فک کنم همتون اونجا بودین ولی من نتونستم ببینمتون ولی فک کنم داداش فرید منو به شما معرفی کرده باشه  

۲ ) یه مرده دنبال کتری میگشت رفت آشپزخونه اینورو نگاه کرد دید نیست اونورو نگاه کرد دید هست .

۳ ) میتونی بدون اینکه چشماتو ببندی عطسه کنی ؟؟؟!!!

۴ ) آخ جون بازم تمدید شد ایندفعه یه ماه البته یه ماه نه ۲۴ روز به خاطر اینکه قبلا ۵ روز تمدید کرده بودیم اون ۵ روزو از این کم کردن . 


۵ ) اون عکس خیلی حجابی بود یه عکس بازتر گذاشتم :


ادامه مطلب ...

بدون عنوان

سلام بچه ها خوبین ؟؟؟

از امروز تا ۵ روز نت دارم آبجی تمدیدش کرد . 

ولی ...

من نیستم


داریم میریم شلمچه ( فردا ساعت ۳۰ : ۴ عازمیم )  




پاورقیجات :


۱ ) آب که از سر گذشت ، سر آدم خیس میشه (!)

۲ ) یه بار جستی ملخک ، دوبار جستی ملخک ، سه بار جستی ملخک ، چاربار جستی ... ، پنج بار ... و ...

۳ ) دانش آموزی نزد پزشک رفت . پزشک : پسرم ! از کجا احساس ناراحتی میکنی ؟ پسر : دکتر جون از مدرسه .






ادامه مطلب ...

... (!)

سلام بچه ها      

خوبین ، خوشین ، سلامتین ؟؟؟


من تقریبا یه ماهی نیستم به خاطر اینکه امروز آخرین روزه قرارداده ADSLامه و دوباره قرارداد نمیبندیم چون قصد داریم اسباب کشی کنیم و در خونه ی جدید دوباره میام

البته این چند روزم فک نکنین از دستم راحت میشینا من به همین راحتیا ول کن نیستم سر میزنم ولی کمتر



نظر بدین جواب تحویل بگیرین





پاورقیجات :


1 ) توفق بجا باعث خوشحالی است ( البته اگه نظر بدی )

2 ) عکاس : دوست دارین عکستونو چطوری بگیرم ؟ مشتری : مجانی ! 

3 ) یکیو تو ده راه نمیدادن ، رفت شهر .

4 ) من از این شخصیتای کارتونی خوشم میاد ( مخصوصا pooh )









بای بای تا سال بعد