سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

هیچی !!!


سلام دوستانِ گل

خوبین ؟ خوشین ؟ خوش میگذره ؟ چه خبرا ؟


اول از همه ، از همه ی دوستانی که تولدمو تبریک گفتن یه تشکر حسابی میکنم ، واقعاً ممنونم 


دوم از همه ، راجع به تبادل لینک من به هر کسی که میاد میگم بزارید یکم بیشتر به هم نظر بدیم بیشتر آشنا بشیم اگه خوشمون اومد اون موقع میلینکیم


سوم از همه ، نزدیکه امتحاناست  و ما باید یکم بیشتر درس بخونیم بخاطر همین اگه کمتر میام پیشتون لطفاً دلگیر نشین


چهارم از همه ، درسته پست مسخره ای شد اما هم جهت اطلاع بود هم جلوگیری از متروکه شدن اینجا !


پنجم از همه ، دیگه هیچی دیگه ...


پاورقیجات :

1 ) بازم از همه ی دوستان گل و با معرفتم تشکر میکنم دوستتــــــــــون دارم  

2 ) گر نداری امیدی زشوی                                ز گهواره تا گور دانش بجوی

3 ) آیا میدانستید ؟ خب به من چه بدونید !

4 ) بی sms نشی ، صلوات بِرفِست

5 ) بی تو مهتاب شبی ، باز از آن کوچه گذشتم                  فکر نکن یاد تو بودم ، کار نداشتم وِل میگشتم

6 ) برو ادامه مطلب ، دیر بری بهت نمیرسه ها


ادامه مطلب ...

سلام ...

سلام ، سلامتی میاره ، سلامتی نشاط و شادی میاره ، نشاط و شادی زندگی میاره ، زندگی زن میاره ، زن ، بچه میاره ، بچه دردسر میاره ، دردسر بدبختی میاره ، ...

ببین اصلاً سلام نکنیم سنگین تریم !


خب ...

یه هفته از عید رفت و یه هفته ی دیگه مونده هر چی به مدرسه ها نزدیک تر میشیم استرس من بیشتر میشه چون همش امتحانِ و امتحانا سخت تر و باید برای خرداد آماده بشیم درس ها سنگین تر شده مخصوصاً درس زیست ما که من دو جلسه ی آخر به عیدو غایب بودم و معلممون هم درس داد همون درسی که معلممون میگه از بقیه بیشتر ، سخت تر و سنگین تره و من باید بشینم بخونمو خودم برای خودم توضیح بدم ( البته از آبجی شبنم هم تشکر میکنم چون اونم درسای منو که هیچ ربطی به رشته خودش نداره میخونه و برام توضیح میده  ) تا یاد بگیرم و بعدش واو به واو باید حفظ کنم چون زیست : سخت و دارای نکته های خیلی ریز است و در کل بگم که من الآن دارم هرس مدرسه رو میخورم و استرس تمام وجودمو گرفته




پاورقیجات :

1 ) الآن همه از عید نوشتن ولی من از مدرسه نوشتم و مطمئنم هر کی بیاد میگه اه دوباره مدرسه ( اگه نپسندیدید ببخشید )

2 ) عید هم بد نیست اما چون فامیلای ما همه رفتن مسافرت و تو فامبلای نزدیک فقط عمو بزرگم ( فرید اینا ) موندن  و دیگه کسی نیست بریم خونشون هرکی بود تا دیروز رفتیم ، تموم شد . 

3 ) این جمله چند غلط املایی دارد ؟ : گوشط توتی یکی عظ لظیظ طرین قزاحا ، نضد مردم حندوثطان عصط (!)

الف ) ثه                ب ) دَح                   ج ) دواضدح                    د ) حفدح

4 ) اگر عاشق شدی در شهرغربت                                  سوار خر بشو برگرد ولایت

5 ) به امید روزهای بهتر ، چرا که نه ؟؟؟!!!