سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

عمه جان


نمیتونم باور کنم دیگه پیش ما نیستی

چند روز پیش که پیشت بودیم حالت خوب شده بود !!!

چی شد یهو ؟

چرا از پیشمون رفتی ؟

خدایا چرا اونایی که خوبن رو اینجوری ازمون میگیری ؟

چرا اونایی که دوستشون داریمو اینقدر زود میبری پیش خودت ؟

عمه جان خیلی دوستت دارم

مهربونیات محبتت ....... ( هیچوقت فراموش نمیکنم )


درسته عمه ی بابام بودی ولی از عمه هایه خودم بیشتر دوستت دارم ....

دلیل داره !!!


سلام بچه ها

خوبین ؟؟؟؟؟؟؟


گفته بودم تا آخر امتحانات این وبلاگ به روز نمیشه اما تو اون یه هفته که تعطیل بودم دوباره رفتم دنبال قالب و دوتا پیدا کردم که به خاطر دلایلی اینو گذاشتم اون یکی رو قبلا هم گذاشته بودم اما چون هم خراب بود هم سیاه که دلگیر بود دیگه نذاشتمش ولی به وبم میخورد چند روز پیش هم دوباره گذاشتم باهاش هرچی ور رفتم درست نشد دیگه تصمیم گرفتم اینو بذارم





پاورقیجات :

1 ) حالا این چطوره ؟! دیگه نمیخوام تا مدت خیلی طولانی عوضش کنم

2 ) دوسِت دارم ! تو چی ؟ خیلی میخوامت ! تو چی ؟ دوریت اذیتم میکنه ! تو چی ؟ من الکی گفتم ! تو چی ؟

3 ) تـــــــــو را از گُـل نه از گِـل آفـریدند                    ز عطر یاس و سـنبل آفریدند

     نمی دانم تو را با این همه حُسن                    چرا این گونه مونگول آفریدند !

ُ4 ) می دونی فرق تو با توپ چیه ؟ توپ رو باید شوت کرد اما تو خودت شوتی !

5 ) عدد 666 سه تا شیش داره ، هر بزی تو دنیا ریش داره ، بچه که به دنیا میاد جیش داره ، ... نیشخند




ادامه مطلب ...