سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

کرم ریزی ... !!!


سلام به دوستای گلم

خوبید ؟ خوشید ؟ چه خبرا ؟

یه مدت نبودم ولی دوباره اومدم ( دلم براتون تنگیده بود )


مدتی که نبودم و موقعی که سفر بودم هیچ خاطره ی خوب و گفتنی اتفاق نیوفتاده فقط موقع برگشتن از مشهد تو قطار من به قول گفتنی یه کرمی ریختم رو کوپه ی بغلی که عرب هم بودن


راه خیلی طولانیه و منم حوصلم خیلی سر رفته بود همینجوری که نشسته بودیم یه فکری زد به سرم :

شب بود کوپه ی بغلیه ما چراغاشون خاموش بود و خوابیده بودن ، ما پنجره مونو باز کردیم با شبنم سرمونو بردیم بیرون من برگشتم سمت راست دیدم پنجره ی اونا هم بازه دستمو دراز کردم دیدم میرسه به پنجره شون و متاسفانه از شانس بد من و شانس خوب اونا من هیچی همرام نبود مثلا سوسکی یا عقربی یا ... ( البته پلاستیکی ) هرچی هم گشتم اونجا هیچی پیدا نکردم فقط تنها چیزی که میشد ازش استفاده کنم بطری آب معدنی بود ( سایز کوچیک ) دیگه خلاصه بطری رو برداشتم با شبنم رفتیم دم پنجره من تا کمر رفتم بیرون دستمو دراز کردم و بطری رو انداختم تو  کوپــه ی بغلی ( بعد یهو نشستیم و شروع کردیم به خندیدن خنده ) بعد دیدیم که چراغاشون روشن شـــد  ( من نبودم که )


پاورقیجات :

1 ) تو حرم ما نشسته بودیم یه دختر بچه ی تقریبا 4ساله با خانوادش از جلومون رد شدن من به دختره گفتم : تو عربی ؟ گفت : لا قهقهه 

2 ) بعضی وقت ها میگن آدمو چراغ نفتی بگیره ولی جو نگیره

3 ) مردی که داشت کارکردن کشاورزی را تماشا می کرد به کشاورز گفت : بکار که هرچه بکاری ما می خوریم . کشاورز گفت : دارم یونجه می کارم

4 ) از دیوونه پرسیدند : نظرت راجع به نوشابه چیه ؟ دیوونه گفت : خوبه ، آب داره ، گاز هم داره ، فقط برق نداره .

5 ) 15 مرداد تولد وبلاگم بود اما چون نبودم نشد براش تولد بگیرم ( در هر صورت مبارکه  )

6 ) بسه دیگه ...........


نمیخوام عنوان بذارم مگه زوره ؟؟!!!!


سلام دوستان گلم

خوبین ، خوش میگذره ، چه خبرا ؟؟؟


واقعا منو ببخشین که هی میام میگم میخوام برم اما این دفعه میخوام برم مشهد ( واسه همتون دعا میکنم  )


پاورقیجات :

1 ) میریم مشهد حدود یه هفته ( یا بیشتر یا کمتر ) میمونیم ، وقتی برگشتم انشاالله دوباره شروع به کار میکنم ، ببخشید دوباره مجبورین چرت و پرتامو تحمل کنید  ( البته یکم شکسته بندی کردم  )

2 ) پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان رو تبریک میگم ( دعا یادتون نره ... )

3 ) الآن پاورقی در دسترس ندارم اما وقتی برگشتم دوباره پاورقی دارم واستون

4 ) موفق باشین عزیزان ...