سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

برف / مدرسه / امتحان / ... !!!



سلام دوستان گل rose


خوبین ؟ خوش میگذره ؟



بهله همونطور که آبجی (شبنم) تو وبلاگش گفت برف اومده not worthy



و به دلیل بارش شدید مدرسه امروز تعطیل شد اما چه فایده رفتم مدرسه و فقط من نبودم خیلی ها بودن که بی خبر بودن و امتحان ادبیات امروز لغو شد و به احتمال زیاد 2شنبه که بریم امتحان زمین بدیم بهمون میگن 4شنبه امتحان ادبیات دارین angry ( ااااااااااااااااااااااااااااااه at wits' end - New! )

و امتحانات ما همچنان ادامه دارد ... studying


پاورقیجات :

1) بهله این بود داستان امروز من ، آخه ما که تا مدرسه رفته بودیم میذاشتن امتحانمونو بدیم دیگه   angry البته خب یه فرصت شد که بیشتر بخونیم whistling

2) زیاد با آهنگ گذاشتن تو وبلاگ موافق نیستم اما این آهنگو گروه آریان زحمت کشیدن درمورد قاصدک خوندن منم خوشم اومد گذاشتم دیگه  ( اونایی که دوست ندارن اومدن تو وبلاگ آهنگ پخش شد لطفا فحش ندید shame on you )

3) حکایت : فاضلی به یکی از دوستان صاحب راز خود نامه می نوشت . شخصی در پهلوی او نشسته بود و به گوشه چشم نوشته ی وی را می خواند . بر وی دشوار آمد ، بنوشت که اگر نه در پهلوی من دزدی نشسته بودی و نوشته ی مرا نمی خواندی همه ی اسرار خود بنوشتی . آن شخص گفت که : ای مولانا من نامه تو را مطالعه نکردم و نخواندم گفت : ای نادان پس این از کجا می گویی ؟! oh go on

4) از یک دیوانه پرسیدند چرا دیوونه شدی ؟ میگه : من یک زن گرفتم که یک دختر 18ساله داشت ، دختره زن بابام شد ، پس زن من مادر زن پدر شوهرش شد ، پدرم داماد من شد و من شدم پدر زن پدرم ، دختر زنم پسر به دنیا آورد که داداش من و نوه زنم بود ، پس نوه من هم بود ، پس من پدربزرگ داداشم بودم ، زن من پسری به دنیا آورد ، زن پدرم خواهر ناتنی اون شد ، پس پسرم داداش من است و پدرم داماد من است و زن پدرم دختر من و عروس من است . حالا بگو چرا دیوونه شدم ؟!

5) سوتی ... ( ادامه مطلب ... thumbs down )



دیگه فک کنم خودتون متوجه سوتی بشین نیاز به توضیح نداشته باشد




نظرات 8 + ارسال نظر
erfan شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 05:01 ب.ظ

salam ghasedak jone khodam
yadesh bekheir ma ham on moghe ke mese shoma bache bodiminjori ke tatil mishodim cheghad khoshhal mishodim
vali alan dige az in delkhoshiha nadarim dige
inam vase edame matalebet

salam erfan jon
bale dige delet besooooooooze
akhey hala nanahat nabash to dige bozorg shodi dige mesle ma bache nisti ke ba in chiza delet khosh beshe

bahle bahle

Unicorn شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 05:39 ب.ظ http://fire-fighter.blogsky.com

مارو تعطیل نکردن ...
همیشه حق ما شهرستانیارو میخورن

آخی نازی داداشی حالا ناراحت نباش من بهشون سفارش میکنم دفه ی بعد شمارو هم تعطیل کنن

fanoos شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 06:11 ب.ظ http://rangeroghan.blogfa.com

سهلام ....شما چهارم تجربی باید باشین درسته؟؟؟؟؟
البته یه حدس کوچولو میزنم...

سلام علیکم

نه اشتب گفتین بنده سوم تجربی هستم

یاسر شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.yas-m.blogsky.com

سلام قاصدک
خوبی ؟چطوری؟
مرسی که اومدی.
ماهم تعطیل شدیم.

سلام یاسر جان

اٍااٍا پس خوش به حالتون

ZiZoOo شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 10:37 ب.ظ http://poweroflove.blogsky.com

خب منم میخوام واسه وبلاگم آهنگ بزارم ولی بلد نیستم .

نسیم کمــــــــــــــــــــــک

کاری نداره زینب جونم باید بری تو همین سایتی که من گذاشتم ثبت نام کنی بعد لیست آهنگ داره بین اونا هرکدومو خواستی کدشو بگیر

ZiZoOo یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 09:08 ق.ظ http://poweroflove.blogsky.com

قوربونت برم تو تا مردسه رفتی و برگشتی ...

من با مشقت فراروان ساعت 5 صبح از خواب بیدار شدم و 5:45 از خونه زدم بیرون . ساعت 6:30 سرویس به سمت آبیک حرکت کرد . تازه ساعت 8:45 رسیدیم وردآورد ....!!!!!
(معمولا 8 میرسیدیم آبیک )
خلاصه وسط راه زنگ زدن گفتن امتحان برگزار نمیشه ...
ما هم دست از پا درازتر با مترو از ایستگاه وردآورد برگشتیم بسوی منزل ...
این اولین امتحان بود مثلا ...
حالا میافته واسه 15 بهمن ...


حالا من حرص بخورم یا تو ؟!

آخی الهی ...

خسته نباشید عزیزم

حالا اشکال نداره نه من حرص میخورم نه شما ، خوبه ؟

شبنم یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 12:29 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


خوشم اومد رفتی ضایع شدی برگشتی

اه اه چرا آهنگ گذاشتی خل و چل ؟
داشتم آهنگ گوش میدادم آهنگمو خراب کردی
کلی بهت فحش دادم


دلم خنک شد


یه چیزی : ادامه مطلبت

بالآخره آهنگه از احمد سعیدی ؟ یا از سعید احمدی ؟
تکلیف مارو مشخص کن

ضایع چیه خواهر من ؟ حالا انگار تا حالا واسه خودت پیش نیومده دیگه

اه اه خودتم تو نظراتت آهنگ گذاشتی ولی من بهت فحش ندادم

آرمان یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

یادش بخیر مجله گل اقا
پاورقی هات مثل همونه
کلی ادم را سرگرم میکنه

دست گلت درد نکنه

مرسی

خواهش میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد